Željeznice FBiH obavještavaju javnost da je na dijelu pruge Kakanj- Lašva prekinut željeznički saobraćaj usljed evidentiranih 8 odrona zemlje na prugu. U toku dana 16.05.2014. ŽFBiH uklonile su više od 10.000 m³ nanosa blata i kamena na 6 odrona, a preostala dva nisu zbog ogromnih količina zemlje koja se još uvijek obrušavaju niz padinu. Dio pruge od Lašve do Jeline je prohodan bez uočenih oštećenja. Na pruzi Sarajevo – Zenica na potezu Nemila-Žepče, bujica je također odnijela zastornu prizmu dužine 100 m. U mjestu Topčić Polje bujica je odnijela tucanik. Na ovoj dionici nisu uklonjeni nanosi ispred tunela Vranduk zbog stalnog klizanja tla. Pruga Sarajevo- Maglaj je prohodna do Kaknja i sposobna za elektro-vuču.
Sve pruge na tuzlanskom području su zatvorene za saobraćaj. Za sada su ugrožena mjesta prekrivena vodom, te se ne mogu potpuno sagledati razmjere oštećenja. Prva saznanja govore o ogromnim oštećenjima koje neće biti moguće brzo sanirati. Registrovana su brojna klizišta, oštećenja nasipa i pruge. Na pruzi Tuzla Brčko na dionici Tinja Mramor klizište velikih razmjera prijeti izmještanju pruge. Također, na dionici Tuzla Banovići u mjestu Živinice pruga je ostala bez oslonca jer je odnešena zastorna prizma u dužini od 1000 metara.
Pruga na relaciji Sarajevo-Čapljina je prohodna i bez oštećenja tokom poplava.
Klizišta su uništila i stubove kontaktne mreže. Željeznice FBiH pripremaju dizel vučne kapacitete za uspostavu saobraćaja na dijelovima pruge gdje je oštećena kontaktna mreža.
Nažalost, do mnogih mjesta na pruzi još nije moguće doći jer su pod vodom ili je zbog odrona nemoguće prići. Značajno je napomenuti da je pored oštećenja izazvanih poplavama i odronima evidentiran veliki broj otuđenja elemenata, dijelova i opreme infrastrukture što dodatno ugrožava bezbjednost i otežava sanaciju pruge.