Povodom teksta objavljenog u „Oslobođenju“ 01.12.2012. godine pod naslovom „Lipovača prijeti batinama direktoru Osmanagiću“, Željeznice FBiH izdaju sljedeće saopćenje za javnost:
Zatečeni smo i nemalo iznenađeni retorikom koju u javnim istupima koristi prvi čovjek Unsko-sanskog kantona Hamdija Lipovača. Nedopustivo je da bilo ko, a pogotovo osoba koja obnaša funkciju premijera jednog kantona, javno prijeti batinanjem bilo koga, bez obzira na to radi li se o predsjedniku uprave jednog javnog preduzeća ili bilo kome drugom.
Umjesto da povede računa da kanton na čijem je čelu ispunjava svoje zakonske obaveze, među kojima su i obaveze sufinansiranja putničkog željezničkog saobraćaja, zbog čijeg izostanka je i došlo do gašenja linija Bihać-Bosanski Novi, premijer Lipovača poziva željezničare da pruže Osmanagiću „pravi krajiški odgovor i namlate ga na protestima u Sarajevu“.
Pravi krajiški odgovor trebao bi biti da će Unsko-sanski kanton biti prvi među kantonima koji će početi ispunjavati svoju zakonsku obavezu i tako dati primjer drugim kantonima kako se brine o dobrobiti ljudi koji žive na tom području. Umjesto toga, premijer Lipovača ističe da „se ne radi o novcu, nego o principu, jer ni drugi kantoni ne sufinansiraju željezničke linije koje su jednako neprofitabilne“ i poziva radnike na javnu demonstraciju nasilja.
Podsjećamo da je ova Uprava na čelu sa dr.sc. Nedžadom Osmanagićem, prva uvela putničku liniju na relaciji Sarajevo-Bihać-Sarajevo u septembru 2010. godine. To je bio prvi put da se nakon 18 godina prekida odvijanja željezničkog saobraćaja na ovoj relaciji, Sarajevo i Bihać povežu. U namjeri da održe ovu liniju, Željeznice FBiH su devet mjeseci vozile na svoju štetu, proizvodeći ogromne gubitke koje su same snosile, a da čelnici Unsko-sanskog kantona nisu pokazali ni minimum dobre volje, ni namjere da se ova putnička linija održi.
Željeznice FBiH podsjećaju da su zbog izostanka zakonom obaveznog finansiranja željezničke infrastrukture i sufinansiranja putničkog i kombinovanog saobraćaja od strane Vlade FBiH i kantonalnih vlada, prinuđene ukinuti i liniju Tuzla-Brčko, a od novog reda vožnje i međunarodne putničke vozove za Beograd i Budimpeštu, te noćni voz za Zagreb.