Povodom teksta objavljenom u „Dnevnom avazu“ 17.09.2012. godine, pod naslovom „Bijedić: Nećemo pristati na ucjene iz Željeznica“, u kojem se Uprava ŽFBiH optužuje da stoji iza pisma kojeg potpisuje Munir Spahić, predsjednik Samostalnog sindikata željezničkih radnika BiH, Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine upućuju otvoreno pismo federalnom ministru prometa i komunikacija Enveru Bijediću:
Uprava Željeznica FBiH nikada se nije miješala, niti će se miješati u rad sindikata, a pogotovo se ne bavi ucjenama kako ju je grubo i neutemeljeno optužio resorni ministar Enver Bijedić. Uprava ŽFBiH je zatečena i zaprepaštena težinom izrečenih kvalifikacija od strane ministra Bijedića, pogotovo što je i sam priznao da pismo koje komentariše uopšte nije pročitao! Krajnje je neozbiljan i ministarskog digniteta nedostojan način na koji ministar Bijedić mjesecima komunicira sa Upravom ŽFBiH, a to je isključivo preko sredstava javnog informisanja.
Nezainteresiranost ministra Bijedića za Željeznice FBiH proporcionalna je njegovom forsiranju cesta i autocesta iz njemu samo poznatih razloga. Iako ga Zakon obavezuje da se bori za unapređenje i ravnopravnu zastupljenost svih oblika transportnog sistema u FBiH, ministar Bijedić za vrijeme svog mandata za Željeznice FBiH nije učinio apsolutno ništa, osim što je svojim neradom, da li svjesno ili ne, doprinjeo dodatnom urušavanju Željeznica FBiH. Zahvaljujući njegovom (ne) radu i nezainteresiranosti za željeznice, od januara 2013. godine, Bosna i Hercegovina će biti jedna od rijetkih zemalja u svijetu, kojoj će zbog nemara ministra Bijedića, biti uskraćeno odvijanje međunarodnog putničkog saobraćaja!
Umjesto što neutemeljeno optužuje Upravu ŽFBiH da huška radnike na proteste pred Vladu FBiH da bi, kako je navedeno u izjavi, „skrenula pažnju sa svog nerada i zadržala rukovodeće pozicije“, upravo bi se ministar Bijedić trebao konačno upetljati u svoj posao i početi rješavati nagomilane probleme koji su isključivo u nadležnosti funkcije koju obnaša! Svojim djelovanjem prema Željeznicama FBiH resorni ministar pod svaku cijenu želi da onemogući rad Uprave i postizanje dobrih rezultata koji su već vidljivi, kako bi je prikazao kao nesposobnu.
U tekstu u kojem iznosi teške kvalifikacije na račun Uprave ŽFBiH, ministar Bijedić se čudi otkud sindikati znaju sve detalje poslovanja i kakve su ugovore potpisivali Vlada FBiH i ŽFBiH, mada su svi ti podaci javno objavljivani i dostupni ne samo svakom željezničaru, već i svim građanima BiH, a riječ je o redovnim, Zakonom utemeljenim i obaveznim, godišnjim ugovorima o održavanju željezničke infrastrukture i subvenciji putničkog saobraćaja.
Istina je da ministra boli činjenica što je Zakon o konsolidaciji javnih preduzeća donesen 2008. godine još uvijek samo mrtvo slovo na papiru, po kojem je Vlada FBiH trebala riješiti probleme dugovanja poslodavca prema javnim fondovima u periodu od 2008. do 2012. godine. Međutim, prema tom Zakonu još uvijek nije uplaćen nijedan fening, dok su ŽFBiH uplatile cca 10 miliona KM po ovom osnovu.
Ministar Bijedić uporno pokušava ignorisati činjenicu da Vlada FBiH u periodu od 2002. godine do danas, duguje Željeznicama FBiH čak 426 miliona KM! Radi se o potpisanim godišnjim ugovorima, koje je sama Vlada FBiH verificirala, a koji nikad nisu uplaćeni Željeznicama FBiH. Iznos od 426 miliona KM duga od strane Vlade FBiH prema ŽFBiH preveliki je da bi se „gurao pod tepih“ ili ignorisao sa visina ministarske pozicije.
Da Vlada FBiH ispunjava svoje zakonske obaveze prema ŽFBiH, da ih tretira ravnopravno sa cestama i autocestama, Željeznice FBiH poslovale bi bez gubitka. Ministar Bijedić je toga svjestan, ali mnogo mu je lakše neutemeljeno optuživati Upravu ŽFBiH za nerad i ucjene. Naprotiv, Uprava čini maksimalne napore da održi likvidnost firme bez redovnih uplata iz budžeta, što i uspjeva. A gospodin Bijedić bi se trebao konkretno i ozbiljno prihvatiti svog posla, jer su željenice kičma privrednog sistema svake države, pa i Bosne i Hercegovine.