Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine postale su vlasnik pokretne i nepokretne imovine privrednog društva Gredelj Revom Dobošnica, koju je Poreska uprava Federacije BiH, kao zaplijenjenu imovinu, ponudila u postupak prodaje 09. avgusta 2016. godine.
Kupovinom ove radionice za proizvodnju i opravku željezničkih vozila, Željeznice FBiH u potpunosti će ovladati održavanjem vlastitog kolskog parka i postati jedina željeznica u regionu koja u segmentu održavanja lokomotiva i vagona ne ovisi o vanjskim remonterima.
Željeznice FBiH imat će višestruku korist od ovog projekta, jer se radi o dobro opremljenoj radionici-fabrici, sa izuzetno stručnim kadrovskim potencijalom. Iako u ugovoru nemamo tu obavezu, mi ćemo zaposliti dio najstručnijih i najsposobnijih kadrova i na taj način riješiti dugogodišnji problem radnika iz Dobošnice izjavio je generalni direktor Željeznica FBiH mr. Enis Džafić.
Kupovina ove radionice planirana je u okviru strategije modernizacije i izgradnje jačih i savremenijih Željeznica FBiH, gdje se ova kompanija, kao već etablirani lider u prevozu masovnih tereta, prirodno nameće i kao pokretač privrednog razvoja cijele bh. ekonomije i garant bržeg, kvalitetnijeg i ekološki prihvatljivijeg saobraćajnog sistema u cijeloj državi.
Kao društveno odgovorno preduzeće i najveći infrastrukturni sistem u državi na koji je naslonjeno 70% naše privrede, Željeznice FBiH imaju obavezu sve svoje znanje, tehničko-tehnološke, kadrovske i druge kapacitete staviti u službu interesa građana i privrede, odnosno, razvoja i jačanja države Bosne i Hercegovine. Naše investicije pažljivo su planirane i odgovor su na realne zahtjeve privrede i tržišta rekao je mr. Džafić.
Uključivanjem radionice Dobošnica u organizaciju ŽFBiH, zaokružit će se kompletno održavanje teretnih vagona u sopstvenim kapacitetima uz radionice u Rajlovcu, Zenici i Čapljini. Na taj način ostvarit će se velike finasijske uštede i postići minimalni stepen imobilizacije u teretnom voznom parku.
Radionica Dobošnica posjeduje kapacitete za proizvodnju značajnijih dijelova vagona, kao i montažu kompletnih vagona, što bi se uz određena ulaganja moglo iskoristiti za uspostavljanje proizvodne linije teretnih vagona. Također, Željeznicama FBiH se pruža mogućnost da uz realno planiranje redovne opravke vlastitog kolskog parka, pruža i usluge redovnog održavanja drugim vlasnicima teretnih vagona kao što su Alumiij Mostar, Elektroprivreda, Rudnici itd.
Za kupovinu Gredelj Revoma Željeznice FBiH izdvojile su cca 2 miliona KM iz vlastitih sredstava.