21 Novembar 2024 godine

ŽFBiH ponovo u potpunosti koriste svoje kapacitete

ŽFBiH

Nako što su, zahvaljujući danonoćnom radu i dobroj organizaciji, uspjeli ostvariti i očuvati prohodnost pruga, Željeznice FBiH u prethodnom periodu su težište svojih aktivnosti fokusirale na prevoz tereta, kako cijela zemlja, u ovim teškim okolnostima, ne bi ostala bez neophodnih energenata.

Većina kapaciteta stavljena je u funkciju odvijanja teretnog saobraćaja, naročito na izvlačenje roba stacioniranih u Luci Ploče namijenjenih Arcelor Mittalu, GIKILU i Aluminiju, koje su se danima gomilale dok željezničari FBiH nisu uspjeli probiti ogromne snježne smetove između Bradine i Drežnice.

Kako bi se u vanrednim okolnostima i prevoz putnika nastavio odvijati po redu vožnje, Uprava ŽFBiH angažirala je, u dogovoru sa rukovodstvom ŽRS lokomotive ove kompanije i to za dva para međunarodnih vozova, koji saobraćaju na relaciji Sarajevo-Zagreb i Sarajevo- Beograd-Budimpešta. Lokomotive ŽRS korištene su na relaciji Sarajevo-Doboj-Sarajevo i to u dane 13,14,15. i 16. februara 2012. godine, a od 17. februara 2012. godine ŽFBiH ponovo u potpunosti koriste svoje kapacitete.

Razlog za angažman lokomotiva ŽRS u navedenim danima bio je taj što su tri lokomotive ŽFBiH ostale blokirane u snježnim smetovima kod Bradine, a ostali kapaciteti bili su angažirani za podmirenje privrednih tokova države. Ovo je uobičajeni postupak u vanrednim okolnostima između dvije kompanije.

Također, na taj način sravnit će se određeni dio dugovanja koje  ŽRS imaju prema ŽFBiH.